Klachtenregeling

Home Instead Thuisservice is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg en Geschilleninstantie KPZ en voldoet hiermee aan de eisen zoals die worden gesteld in de Wkkgz.

Home Instead Thuisservice legt het accent op persoonlijke aandacht en betekenisvolle ondersteuning. Bent u toch ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze dienstverlening? Wij gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of neem contact op met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via info@klachtenportaalzorg.nl. Ook voor advies over hoe om te gaan met een situatie waar u ontevreden over bent, kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.

Bekijk hier de Flyer Spelregels Wkkgz Klachtenportaal Zorg

Lees voor meer informatie het Klachtenreglement Klachtenportaal Zorg

Lees voor meer informatie het Klachtenreglement Klachtenportaal WMO Zorg

Lees voor meer informatie ook het Geschillenreglement Stichting Geschilleninstantie KPZ